sol och bad

helgen är över igen och den har vart helt underbart mysig! :)
igår blev det stugan för hela slanten. första gången vi var upp för i år, så var endel att fixa men det gick fint. jag tog tag i krattandet som jag anser jag är rätt bra på efter detta år, så här många gånger som jag krattat i år har jag aldrig gjort. men ändå lyckas jag få en fet blåsa på handen som alltid. men då ser alla att jag jobbat järnet, fint!
såklart blev det bad också, även de första doppet för mig och emil! och det var väl hur skönt som helst i vattnet! hann även med att paddla kanot som är ett måste på sommaren. själva känslan förstår ni!
kvällen blev rätt tidig med tanke på hur slut man blir efter endag i solen, lite bränna är ju aldrig fel. så jag klagar inte.
imorse när vi vaknade så åkte vi till elin pelle och busfelix, vi åkte ut med vattenskotern ut till en liten sandstrand som låg sådär mysigt. så himla härligt att bara vara.. bada som en liten fisk hela tiden med. fint mina vänner!
så nu sitter vi i soffan och är allmänt slut ikroppen och även färg på kroppen!
en helmysig helg med min älskling :)

imorgon blir det nog att åka ut till ängskär, härligt! :)

nej, sitta vid datorn har man inte så mycket tid med nu i sommar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0