namnlös rubrik

helgen var en bra helg, väldigt kul och mysigt med laget i fredags! :) tyvär förlorade mitt lag.. varför är jag alltid med i det förlorande laget? jag måste ju vara sämst i allt :) men vi var glada ändå!
i lördags blev det att kolla match, brände upp mig totalt, sköönt var det inte! efter matchen samlade vi ihop oss till ettstort gäng och lirade vollyboll, hur kul som helst! kvällen slutade med att vi satt nere vid dammen allihopa och drack&umgicks, kul! :) kvällen/natten blev väldigt sen.. men vi hade det kul! :)
söndagen var en segdag och blev tokförkyld över en natt med. så nu är den underbara retiga hostan hos mig igen, härligt!
kvällen slutade med mys!

skolan idag var slapp, har ju verkligen ingeting kvar, men mat med budarna och sedan glass med natalie och mathilda, mys! inte alls långt kvar.. ojoj!

idag är det träning igen, tänkte försöka vara med lite.. missar onsdagsträningen får då är vi på åland med klassen, hur det slutar visar sig.. tss ;p vi ska ha kul iallafall!
helgen blir det fullfart igen.. slut som artist snart. men bara bita ihop!

nu pratar min mage med mig, hoppas emil kommer hem fort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0