kalla mig tomaten

idag har det vart en riktigt bra kanondag!
började dagen med att wänge, carro, agnes och kajsa hämta upp mig här hos emil. vi fortsätte ut till rullsand där vi la oss vid bremmen hela dagen. jag är bränd, speciellt mitt röda ansikte som ser ut som en tomat. men det är bara gilla läget och se glad ut! hur härligt som helst iallafall att ligga på en strand och solen lyser! :)
sen på kvällen åkte vi ut till öregrund, vi åt mat och även glass. mysigt med andra ord!
en tokig och en riktigt lyckad dag! tack för den vänner! :) sånna här dagar är alltid bra!
träffade även på hägglund och elin där, sötnosar!

och nu ska jag försöka sova med min varma kropp, önska mig lycka till...
jobbilijobb imorgon, finteee.

19 månader med min älskade emil idag! :)
du är det bästa jag vet! <3


Kommentarer
Postat av: Zarro

Grattis snutt :)

2009-06-25 @ 13:25:05
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0