imorgon är en stordag!

tiden rullar iväg och det känns som jag har fullt upp hela tiden!
igår var det match igen, grismatch kallar jag det. försata halvlek var skandal, men sista 30 av matchen var hela tvärtom! bra jobbat! men ändå en grismatch.. förlust. men nu är det uppehåll, och var rätt tufft att båda mittbackarna var borta också. så bara blicka framåt! :p tss..

ja, idag är det fullfart här hemma.. mamma fixar massa smarriga smörgåstårtor, pappa fixar massa annat.. vädret är inte det smarrigaste, men vi får duka här inne istället! jag som vill ha värme och sol, kunna sitta ute vid altan.. men de är bara gilla läget! jag kommer nog vara lycklig ändå imorgon! :) fattar inte riktigt att jag ska ta studenten.. hihi!
ikväll åker jag till mathilda och sover där, champagnefrukost kl 06:00 hemma hos henne, blir kanon! kommer inte kunna sova inatt heller, hihi!
jag är så glad med lite stressig! men de fixar sig! :)

kommer inte ha tid att blogga nu,
hörs en annan dag, då jag är arbetslös! hahaha!

jag ska ha en underbar dag imorgon...

FÖR JAG SKA TA STUDENTEN!!

Kommentarer
Postat av: milla

så skönt att du äntligen tar studenten! åh va gott med smörgåstårta ;)

2009-06-11 @ 14:23:29
Postat av: Carro

För dagen imorn är det då vi blir stora eller större ;) <3

2009-06-11 @ 14:37:07
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Weeeiii!! Imorgon smäller de! :)

2009-06-11 @ 23:41:33
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0