FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!!

åh jag kan inte beskriva den härliga känslan jag hade i kroppen i fredags!!
helt underbart, hela min dag var underbar! :)

vaknade hos mathilda först halv fyra, men vi låg kvar till kvar över. började fixa en massa till champagnrfrukosten och såkalrt fixa oss själva! klassen kom och vi hade det mys hela tiden. sen mot skolan och där börjades det!
när vi tåga runt i tierp rös jag i hela kroppen, när vi skulle springa upp på"scen" när alla stod utanför var en sån sjuk känsla! åh jag tror jag ryser bort snart igen! där nere står min underbara familj och släkt, tårarna kommer mer och mer och jag får kärleksfulla kramar och massa saker runt halsen. kan inte beskriva den lycka jag hade :) helt underbart!
sen åkte vi flak, och hur härligt roligt var inte det?! åh :D
sen hem där det var massa folk, fick världens finaste presenter och smycken, pengar och uppvaktning, jag är så lycklig! :)
äntligen fick jag en kamera också, av min älskade emil! tack för allt!
läste även upp en liten dikt mina svärföräldrar skrev till mig, slutade i tårar och kramar!
stort tack till alla :) wiie!

LYCKLIG!!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh va fin du var :) Och vilken tur att karln köpte en bra present ;) hihi

2009-06-14 @ 23:01:23
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: Elin

Det var du värd min vän!! Bra jobbat!! Få tårar i ögonen av att läsa detta :) Massa kramar till dig!!

2009-06-16 @ 12:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0