en liten rubrik

idag har solen vart framme, så grymt mycket bättre man mår! :)
fast jag kan ända inte klaga på att jag mått dåligt nu heller, men ah sol är alltid bra!

idag jobbade jag, och det var kul och tiden går så sjukt fort. på torsdag är det jobbdax igen, hoppas så innerligt att de ringer nå mer om de har ont om folk! håller tummarna :)
sen fick pappa hämta mig hos emil. jag hade verken busskortet med mig och lägga ut pengar på buss orkar man inte riktigt.. så jag passade på att övningsköra hem. ingen krock och alla som var ute och mötte mig lever, förhoppningsvis! men hatar ända våran bil, den känns stor.. men jag känner mig som världens minsta och fegaste människa när jag sitter framför ratten, men det ska försökas få bort! :)
cyklade även till mormor och lasse idag, alltid lika mys! jag älskar att vara i mormors närvaro, man mår bra och jag kan sitta där i år&dar!
sen har jag bara vart hemma och slappat, så himla härligt..
sverige matchen var förövrigt riktigt kul och se! skönt spel och snyggt! sverige kan... ibland.

imorgon ska jag börja dagen med attt klippa gräsmattan! finte.
sen måste jag till banken med mammsen, mitt bankomat kort funkar inte någonstans. knasigt!
sen är det träning på kvällen :)

jag fattar fortfarande inte att jag tagit studenten...
åååh underbara dag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0