en måndag igen

helgen är över och det är måndag igen, även en ledig måndag :)
känns lite väl onödigt att åka till skolan när vi inte har några lektioner typ. men imorgon är det avsluningslunch för alla studenter, det blir nog gott får vi hoppas! :)

ifredags var det som sagt student för alla i uppsala, fille var så fin så! och så glada alla var, jag bara rös ihela kroppen och tänkte att på fredag så är det min tur! :) kan inte fatta att det har gått så fort? har kollat vädret på internet med, de står regn och 13 grader? det måste verkligen ändras!! jag vill ha sol och värme.. hopppas innerligt att vädret ljuger, annars blir det ju kallt och blött... jaja, de visar väl sig.
karlholmsdagarna var trevliga som vanligt, träffade massa vänner och hade det himlans kul! :) fullfart!
matchen igår var så himla surt! de stod 1-1 hela matchen, sen när det är 30 sekunder kvar gör fille mål?! så vi förlorar med 2-1... inte snällt av henne! surt surt surt! men så är väl fotboll med ibland... blä.

nu sitter jag uppe hos carro&millan, gör inte speciellt mycket just nu.. får väl se vad de blir sen!
träning ikväll iallafall :) och emil ska in till stan efter han jobbat idag, studenpresent, hihi! undra vad han har tänkt köpa.. alltid lika nyfiken! :) mitt hjärta!

nog om det!
hejsi!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hihi.. Han sköter sig karln :)

2009-06-08 @ 22:30:39
URL: http://alxandrah.blogg.se/
Postat av: therese

jag lovar att de blir sol mia :) heja fille!

2009-06-09 @ 12:04:00
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0