åland

nu är jag hemma och bara pyser!
är hemkommen från åland med klassen, vädret var inte det bästa. så vi proppade in oss i våran stuga och satt och pratade/sjöng och bara hade det trevligt! gick på resturang och hade tipsrunda&lekar innan med. så helt okej! åland är bra bara för dom har gratis linje bussar!
gungeligung på båten dit och hem. men det var väl att försöka gunga med, påvägen dit var halva klassen åksjuk! hi five! vägen hem satt vi och åt över en timme, eh.. var väl hur mätt som helst som jag fortfarande är! (y)

ihelgen är det karlholmsdagarna, så för min del blir jag där.
imorgon tar filledutten studenten också, så blir till att fira henne också! även mickis tar också! hoppas ni får bättre väder mina vänner! håller tummarna :) och om en vecka är det jag... thii!

nej nu ska jag ta en bit godis och duschaaaaa :)

och min hund tappa nyss en tand, ehe... han blöder i munnen!


Kommentarer
Postat av: Zarro

stackars Jeppe =(

2009-06-04 @ 23:26:26
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: therese

åland är kung !

2009-06-07 @ 17:52:24
URL: http://tsoderlind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0