svett i pannisen

blev ett riktigt skönt träningspass idag för mig och bror!
sprang först en liten vända på 4,5 km eller nåt, sen intervaller på det ett tag.
sen är det bara att göra mer och mer hela tiden, härligt att komma igång igen :)
jag älskar intervaller, jag vet inte varför.. men det känns så mycket lättare än att bara springa!
men de är bara positivt, iallafall om man spelar fotboll :p tss!
och tänke på fotboll så saknar jag den nu, så lättare att träna när man är omringad av massa vänner, blir liksom inte lika jobbigt! men bara några veckor kvar nu (;
jaja, skönt är det att ge ut allt man har iallafall! och ännu skönare efteråt mina vänner!
morgonbitti blir det också en spurt, passa på när jag är hemma och har bror att fightas mot (;
nog för att han har så jäkla långa ben och hinner ta ett steg medans en annan kommer som en tungviktare och tar tre steg då! men bara gilla lägeeet.
och tanke på fotboll igen när jag ändå är i farten! facebook snack med madde och ida, det här blir ju bara så bra brudar! (; ni fattar!

nu har jag kollat på film med mammsen och pappsen med, men efter halva filmen kom jag på att jag verkligen sätt den. seg som man är ni vet,
så satt mig en stund här och kika runt! :)

imorgon blir det en natt igävle med lite brudar, massa mys och kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0