svett i pannan

började den varma dagen med träning, en liten springrunda sen blev det intervallträning också.
det var varmt och det var jobbigt och även ordet värmeslag passade rätt bra in. men efter man har det gjort så känns det superskönt! :)
sen nu har jag bara vart inne och inte gjort något.. inte riktigt orkat vara ute idag faktiskt. skönt att bara vara inne endag med.. men imorgon blir det en tur ut på sjön när emil slutat jobba med vattenskotern! :) häärligt! för han skulle förmodligen sluta tidigare, håller mina två tummar!

nu ska jag fixa till mig lite, för snart blir det stan och mys med älsklingen min, även bio!
du är det bästa jag vet så puss på dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0