jajjamen

hej&hå!

ifredags kom vi hem från båtsemstern! :) den har vart riktigt mysig och härlig. lite synd med vädret bara, mot förra året.. men ändå så skönt att komma iväg en stund och bara mysa med min älskling! så nu har han två veckor kvar av semestern, underbart!
direkt när jag kom hem i fredags så var det träningsläger från torsdag till igår. riktigt skönt att spela igen och roligt och jobbigt var det :) kanon! så hela helgen har var kanon! även träffat wängelinarna, agnes och såklart kajsa! :) blev myskväll med flm och skratt, och planerade även en roadtrip, lär väl bara bli såå bra! haha!
träning igen på onsdag sen har vi match på fredag! wiee.

imorgon ser de ut att bli ön igen :) fast den här gången kommer de bli fullfart för mig med som det ser ut! först blir det lite middag med brudarna, lär ju bara bli kul! :)
sen efter träningen på onsdag drar jag och emil till mig så blir det stugan och vi tar med oss vattenskotern! så fruktansvärt kul och mysigt! hoppas det blir bra väder bara! rätt less på den här molnigheten här i livet!

men nu ska det bli frukost och fixa till oss, valbo väntar! :)

jag älskar dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0