imorgon imorgon!

blev lite ändrade planer igår om ön, jag åkte dit men det vart inte fullfart!
fick nämligen jobba heladagen idag också, så det var såå värt!
träffade lite vänner och hade det mys med emma! sånna kvällar gillas med :)
kom hem vid ett och slocknade som en stock. fint!
förövrigt har det vart kul och jobbat de här dagarna, så bra!

men nu ska jag upp och fixa min "lilla" packväska till imorgon. de här med att packa lite kläder går inte! okej, man gör inte av med mycket kläder egentligen, men vem vet? lika bra att köra på med storpackning!
lite jobbigt att jag känner mig så himlans seg.. sovit en bra stund på soffan idag och känner mig hängig och även ont i magen, men det var väl inget nytt för mig egentligen. men vill absolut inte bli värre!
för den här veckan framför mig i skärgården kommer bli så otroligt mysig!! :)
bara så skönt att få komma bort ett tag, men min älskade emil :) mysa, bada, sola, grilla och massa mer!
själva känslan att åka i stockholmsskärgård och se så vackert det är! :) wie!

nej, hade det bra på fastlandet!
nu ska det packas och sovas!



så glad!
härliga sommar :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

du är så fin gumman! miss you!

2009-07-18 @ 23:48:25
URL: http://thekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0