ett ord : härligt

dagarna rullar på lika härligt som förr.
mysiga vattenskoter turer med mitt hjärta.
bad och sol med mina vänner! härliga tider nu :)

igår kväll var det ängskär igen på dagen, och vi brudar avslutade kvällen hos lina och satt där ute hela sena kvällen och myste med lite vin. en mysig kväll som var så bra! :)
idag åkte jag till kajsa och slingade håret lite och tog även ett dopp i deras pool såklart! hann även med att se en film och äta smörgåstårta, gott!
vi avslutade dennadag med att åka till söderfors och kollade på fotboll, trevligt! :)

imorgon är en nydag, och det blir förmodligen stan med hjärtis om jag hinner. kanske ska jobba på bilbingon så jag kan hägna med på kryssing med de andra! lär ju bara bli kul!

nu inväntar vi helgens festligheter..



härligaste bilden från stugan på lillebror!
min lillebror börjar ju bli stor nu, liksom 15 år snart?! och de är sju jäkla jobbigt må ni tro.. min lillis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0