en fredag igen

fredag och det är helg, kanonbra! :)

gårdagskvällen inne i gävle var mys! vi åt tacos, hyrde en rysar film och fet godispåse! hi five :)
egentligen är det dumt att hyra en läskig film när man är fyra brudar, men vi ville väl försöka verka lite tuffa.. men det där med tuffheten försvann rätt fort! men det kanske inte var så konstigt, tss..
vi drog även frukost på donken, bra fint må ja säga. frukostmackan är en höjdare!
sen åkte jag hem till emil och låg och sega, kollade på home extreme makeover och ja, såklart så får man lite tårar och rysningar i kroppen av det. så jag tröst åt lite av min fina godispåse.. och det roliga är att det är godis kvar! jag är lite duktig ändå. ännu bättre att jag knappt köper en godispåse heller. men i detta vädet som vart så måste man faktiskt få tröstäta och bli lite glad!

nu ska jag snart dra på mig lite smink, vilket alltid går så himla fort.. lite tråkigt faktist :p
sen valkas det vinkväll med mina tjejer, vet aldrig hur det kan sluta! myyys :)
och skrutten min ska ut på krogen så jag hoppas han kommer hem med maxmål inatt, oh yes!




underbaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0