underbara lördagar

igår blev det en väldigt impulskväll, fick sms av carro att hon var sugen på krogen. så skulle wänge och dom in också, så det blev ju riktigt rolig kväll lär ja säga! :) drog in till people och det var väldigt mycket folk lär jag säga. men de var helt okej, lite kontiga människor i uppsala tycker jag. gävle är rätt mycket bättre lär ja påpeka :) men man lär ju ge det lite chans med.. men en helt okej kväll.
och mitt hjärta hämtade mig på natten i tierp, tack så mycket för det!

vaknade upp vid ett idag och kände mig riktigt pigg faktiskt, skööönt! :) och ikväll ryckats de om fest här i karlholm, inte ovanlgit kanske.. haha. men ah, får se hur mycket ja orkar parta. denna helg skulle vara vit för mig, och de har ju gått åt helvete med det kan man uttrycka det. men vafan, jag lever en gång. huvudsaken man har kul! :)

nej nu ska ja snacka lite med carro å millan, sen äta min favoritmat!

du är bäst emil!


grilla korv är det mysigaste och kallaste som nästan finns en dag ëfter lite party!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0