torsdag

nu sitter jag uppe hos carro&millan och inväntar min träning, och jag känner mig inte riktigt på hugget. det måste verkligen vara en tid när alla är sjuka nu. hela familjen min har legat i veckan med feber, nu är det endast jag kvar.. jag som aldrig brukar vara sjuk heller, eh.. jo ungefär hela tiden! så jag bara väntar tills de säger pongpang i mig också.

idag har jag och emil hunnit vart in till stan och hämtat alla tapeter, all sista kakel och lite annat smått&gott. så känns verkligen som att man kommer någonvart nu! :) så himla roligt!

och imorgon är det fredag, alltså helg.. otroligt skönt. har ingenting planerat heller, så det  får bli en spontan helg! och dom brukar funka riktigt bra lär ja säga, alltid blir de lyckat.
eller ja, imorgon ska jag kolla på emils match då. troligtvis följer carro med också om hon känner sig piggelipigg i kroppen, för millan jobbar kväll satte.

men nu ska jag vara lite social! :)

det ser ut som att du luktar fötter....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0