onsdag, en dag mitt i veckan.

hallå i pååttan!

här sitter jag och har precis blivit frisk efter min sjukt mysiga magsjuka! helt seriöst, det finns nästan inget värre, usch och fy och massa blä! men nu är det bara huvudvärk som kommer och går hela tiden... tagit några alvedon och vart ute på promenad med mammsen också, så känns lite bättre nu iallafall! :)
och det jobbiga också var att jag har verkligen vart tvungen med att påbörja min debattartikel till svenskan nästa tisdag. det har verkligen stått helt tomt i huvudet när de gäller den, ( okej de är inte ovanligt ) men iallafall, så idag tog jag tagi det och skrev till det på 30 min, det får helt enkelt duga för mig! får fin slipa på den när jag känner mig piggare.

och imorgon är det redan torsdag, veckan har gått så himla fort. men antagligen för ja vart hemma hela veckan man iallafall! så snart är de helg! :) på fredag ska jag fixa mina naglar! :D ska bli så himla härligt att få de fina! de kommer förgylla mina dagar! sen på lördag är det en cup också, finte.
sen skall vi börja tapetsera i huset ihelgen också, så jäkla roligt! så himla mycket jobb de har vart, men nu märks de att de går verkligen framåt! :) riktigt kul.
så elin, pelle och lilla felix kommer ihelgen och de blir ännu mysigare. mitt lill hjärta felixen! :) världens goaste unge förmodligen :)

nej nu skall ja mysa framför soffan med min mamma!

puss på tån!

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hänger visst med, men å kalla att du skriver för fullt när det nästan hade gått 1v sen du skrev sist tycker jag då inte är å skriva förfullt ;)

2009-01-29 @ 18:07:13
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0