nytt år, vart tar tiden vägen!

jahaja, mitt senaste inlägg som jag skrev för en vecka sen kom tydligen inte med? och vilken tur att jag är så slö och orkar inte skriva om allting! :)

men skolan är i fullgång, lovet har varit otroligt bra och mysigt! blev en vecka i emils stuga i funäsdalen med, jag älskar verkligen det stället! bubbla, basta, köra skoter och bara må fantastiskt! åh :)
men nu är dagarna som det ska igen tyvär, skolan, träningar och allt.
men bara en termin kvar nu, känns så knasigt konstigt alltså.. lilla jag? nej ja förstår inte!
men ändå skönt att få komma ut och känna att man måste ta ännu ett större ansvar och allt,
men skolan är ändå endel man har haft hela livet.. ibland vill man bli stor, ibland inte!
nej vad seriös jag låter...

idag skulle jag egentligen vart ledig från skolan som typ alla andra.. men mina lärare tvingar verkligen dit mig och mathilda med vårt företag, så var bara att knata upp dit imorse och stå och prata om företaget och handels. ska jag vara ärlig så har jag inte mycket possitivt om det, mest för att jag känner att jag valt fel linje. bra att komma på det sista året! men företaget är iallafall en bra sak att tänka, då känns det bättre! ska ha möte med någon brud från tierp som har hand om att strata eget företag, hon blev så nyfikna på oss, så det kan bli riktigt intressant! :)

men nu sitter jag hemma hos hjärtat , men han har åkt iväg på en lång borta match.. åkte två och kommer hem typ ett inatt. och jag tycker det kan vara jobbigt att åka buss till skolan bara ; p så bara jag & svärmor hemma nu, så lugnt och skönt så!
och helgen blev festlig! :) jag hade riktigt kul, yes!

nej nu ska jag ta och dricka lite vatten och invänta träningen!

jag älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0