2009

hejhopp,
nu har jag inte alls suttit och roat mig framför datan alltför mycket, men jag har haft ett sista jullov och haft fullt upp hela tiden! :)
vart uppe i emils stuga i funäs en vecka med, alltid lika härligt att vara där! köra skoter, bubbla, basta må bra varje dag! älskar´t.  så ett riktigt bra lov lär jag säga! nyår var riktigt lyckat också, kul! (:

och nu är skolan igång, det säger väl sig sjävlt egentligen.. men nu är det bara en termin kvar, det känns så himla knasigt faktiskt. gått i skolan nästan hela livet känns det som, träffat alla varje dag och allt dedär. får ta vara på den sista tiden även fast ja egentligen inte alls tycker om skolan, speciellt inte med shemat nu... stressigt kommer det bli med allt. men får försöka knapra ihop nå bra tillslut.

men nu ska jag invänta att emil kommer han, han har byggt ihop nå tak eller vad han surra om :p
sen är det träning! :D

jag måste försöka lära mig att de är 2009 och inte 2008!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0