utan-ångest-söndag

idag är det söndag, och gårdagen skulle vara middag med carro här i lill-stan karlis, som sagt. tänkte ta några glas vin och efter någon timme med mycket prat och skratt så gick ju den flaskan bort rätt snabbt. sen tog hon fram bag in the boxen och ja... det slutade med en sen kväll och huvudvärk idag! kanonkul! ibland är det lite jobbigare...
och man blir inte mer trött när en liten söte som felix skickar upp en i sängen. fast det är väl lika bra så man kommer upp! :) så busat med han hela morgonen också, underbara unge! :)

och idag har ja inte ångest att det är söndag.. sportlovet räddar mig! tack! inte helt tokigt lär jag säga! så nu sittar jag och slappar allmänt och inväntar träningen. den lockar inte jätte mycket om mitt huvud får välja. men är väl bara traska iväg sen och göra det bästa av det.
sen ska svärmor göra världens godaste mat, portestek!! lär ju inte åka härifrån i eftermiddag! hih..

nej nu ska jag faktiskt ta mig en liten snabb dusch så ja ser lite pigg ut!

adjööö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0