tisdag

idag har det varit en jobbigdag men ändå lite bra.
skolan var jobbig, min hjärna orkar liksom inte med genomgång efter genomgång.. men det fattar inte lärare. så det är bara att bita i det sura äpplet ännu engång!
men igår var de rolig för våra studenmössor fick vi hem! åh, den är bara så snygg! :) vi kommer passa utmärkt med mössorna på skallen brudar! oyeah.

och ikväll var det träning, en tidig en.. men himla tur att vi har världens bästa lärare så vi fick åka hem? så hann utmärkt till träningen utan stress och hann till&med träffa emil innan! och nu är han på match när ja kommer hit så han kommer väl efter tio snåret. så har säkert hunnit lagt mig då, helt slut i kroppen. känner mig inte riktigt hundra, hostan finns kvar. och jag vet, man ska inte träna då med det är kul! och man blir glad av den! (:
nej nu blir de avrunding här!

och...
inväntar de sista sportlovet som kommer nästa vecka, mums...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0