ny ångest

ny vecka, ny ångest. på ett ungefär!

helgen bestog av myskväll i fredags hemma hos mig med hjärtis,
lördag fick det bli stan. självklart hittar jag inte ett skit för att jag ville hitta en massa skit. så det fick blir en tröst-dricka på kvällen. brudarna lockade med mig till möbeln, och de tackar ja för mest. eller ah.. förutom huvudvärken och allt igår men vafan, man är ung engång! vi hade riktigt kul och de är det som räknas! så tack för den kvällen mina bollar! :)

och den här veckan blir de skola, praktik och träningar.. som mina alla veckor.
jag är sjukt less på skolan nu, och precis haft lov? bra mia.
men jag tröst-åt en pärlboll i skolan idag för jag kände jag var värd en.. tror jag.

imorgon vill jag sova hela dagen och inte göra ett skit. men det kan jag ju såklart inte, måste till den älskvärda skolan som sagt, och sitta & sitta lite mer. sen träna fotboll, kul. skall även upp till carro imorgon efter träningen, snacka ur oss lite på en kaffe! great.

nej, nu ska ja göra nå annat..

emil <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0