lördag

älskade pappa, jag hoppas du blir bättre snart!
fan vad jag hatar sjukhus, ska det ta sån tid att få en viktig operation?!
... <3

menmen,
idag är detr lördag, hela lovet har gått typ.. haft det lugnt och skönt :) tränat fotboll och träffat några godingar! skulle bli utgång med brudarna med, men de blir en annanhelg! då blire pepp! :)
igår kväll var jag bara hemma och träffade pappa! och sen träffa ja jossan också, tröst åt lite godis. mumsigt. sen kom hjärtat hem till mig efter hans match, han höll nollan! :)
snart ska vi bege oss in till stan också, kolla på diskbänk och sånt :) hih, ska även kolla in lite kläder tror jag, och skulle absolut behöva en ny brunkräm! min är riktigt dålig nu... men de är så tråkgit att lägga ut pengar på det. dyrtskit. sen ikväll vet ja inte om det blir lugnt eller ej, de visar sig :) inte riktigt på hugget med allt nu..
men imorgon träning! (y)

och såklart blir de ikea mat, BÄST!

älskar dig emil, du är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0