helgis

redan måndag,
men helgen var vart lugn och skön :) fixade som sagt naglarna i fredagsmorse, härligt! :D myskväll med carro&millan i fredags med de nya sofforna de köpt! sen i lördags var de fotboll, sen på kvällen var elin pelle och felix och busade med oss. och felix hade en tröja som de stog storebror på! :D åh så himla roligt!! så i slutet av augusti kommer en ny buse komma! :) så otroligt mysigt! bara vänta nu :)
och i söndags var de att tapetsera i huset och det blev riktigt bra, de vi hann sätta upp. är klar med allt på nedervåningen, bara några väggar där det fattas.. men de går framåt nu! :) yesyes!

har vart på en promenad med mor ikväll också, och de är verkligen riktigt kallt idag. fick dra på mig extra mycket kläder.. och juste, har skickat iväg den där förbannade debattartkilen nu! det får duga helt enkelt..

nej nu ska jag mysa framför soffan och sen kommer hjärtis efter träningen! <3


Kommentarer
Postat av: elin

mia jag saknar dig!! kom tillbaka till bruket för tusan :)

2009-02-04 @ 12:26:14
URL: http://metrobloggen.se/elin87
Postat av: Elin Skytt

Hallojjjjj!!! Visste inte att du hade blogg.. Kul!! Men jag sitter ju inte så ofta på nätet heller.. hi hi. Extra kul att vi fanns med ett hörn där också =) Kram till dig gumman!!

2009-02-04 @ 19:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0