helgen

jaha, då har denna helg gått också..
ifredags var det en jobbig dag, bilolycka påväg hem från tierp. men klarar oss bra ändå, mos med bilen. sånna här händesler tänker man alltid " det kommer aldrig hända mig eller någon jag känner" sen när de väl händer blir man så chokad.. och det var väl den största skadan vi fick. men lite ont i ryggen men känns som de börjar gå över. millan&carro mår bra också, så de är jätte bra!
äckel snö, dra! usch.

annars då, var den älsk världa kommuncupen igår.. not. men den var rolig faktiskt :) var grymt förkyld och blev absolut inte bättre av den heller, men vad gör de om hundra år! :) sen har elin&felix vart här ihelgen :D så busat med lillprutten såklart. och blev inte mycket av det goda igår kväll heller, halsont & grymt täppt och hängig. så fick dock kolla på träningen idag, såklart var den rolig med.
och inte mår man bättre av att de är måndag imorgon.. men bara en vecka kvar nu sen är det lov! underbart :)

nej nu skall jag vara social med hjärtat mitt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0