halsjävel

redan onsdag,
älskar att dagarna går fort!

och annars då? jo men hare gått och fått ont ihalsen precis när man känner sig rätt så pigg för engångskull.. men ni som känner mig väl vet att detta inte är någon nyhet. så är väl bara bita i det sura äpplet och rulla vidare. men det var en riktigt pain morgon, sved och rann i ögonen för att jag var så trött och hängig. tur att lovet börjar närma sig! underbart skönt! sen kommer de bara rulla på och wips så är det kanske sommar? det skulle inte sitta helt fel kan man väl säga. sol, glass, värme och sommarfestar, you name i´t.

träning igår, såklart blir de stressigt på tisdagar.. hemma tio i fem och träningen börjar fem. men det gick fint att träna me tom mage, så hoppas de gör de alla andra gånger med. men imorgon börjar den senare!
ihelgen väntas kommuncup, den älskvärda cupen.. eller inte! menmen, är väl bara att sparka på. jag spelar mest för att de är kul. visst, jag saknar bruket. det kommer alltid va en speciell känsla att spela där med brudarna, alla lagfester väl ändå det bästa! hej&hå, där sluta man inte fören man inte kunde gå? finte!
tjejfester är något speciellt ;p

och efter kommuncupen luktar de fest... det blir kanonisch,

på återseénde!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0