fredag den 13:e

undra varför de egentligen är en oturs dag? man blir lika nervös varjegång, man tänker att fort de händer det minsta lilla så är det pga av denna dag, töntig som man är! får se hur denna dag slutar då :p

kunde inte somna om imorse när emil åkte och jobbade, klockan var alltså nio bara. inte likt mig när jag har det ledig, men nu har jag faktiskt sportlov så kan offra en tidig morgon! underbart! så i veckan som kommer ska jag börja måla trappen i huset! kul! sen tänkte ja kanske plugga.. lätt att säga det, mindre lättare att göra det.

träningen igår hade mina tränare ganska roligt åt.. jag hade en grym träningsverk i mina ben så jag knappt unde sätta mig eller böja mig ner. men vafan, ibland är det svårt x) var en rolig och bra jobbig träning. så det skall vara, nu vill jag bara att serien ska dra igång, en grön fin plan.

nej nu ska jag fortsätta kolla på den tecknade filmen som går, så jäkla bra! haha, jag vet att de låter töntig.. men erkänn att sånna filmer är grymma!  sen blir det frukost och hälsa på käraste caroline här i stan, tss..


jag vill ha sommar!!



 


Kommentarer
Postat av: Carrrrrroo

tecknat är bra! plugga vadå? :s

2009-02-13 @ 15:45:58
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0