andra advent

åh, jag fick en liten kommetar av linnéa som blev stor och värmde så himla mycket. hon var natalies allra bästa vän i tretton år. hon är en människa som alla borde få ha. vilken tjej, helt underbar. så många gånger natalie pratade om henne, det är så fint. och jag saknar natalie så sjukt mycket. jag saknar när vi gick i skolan tillsammans. hon gjorde mina tre år på handels helt underbart. jag skulle göra allt för att få tillbaka den tiden. bästaste tiden i hela mitt liv, och jag kommer alltid minnas den! <3
---------

helgen har iallafall varit toppenmys.
fredagen blev det som sagt idolmys med min lillen. det var så saknat!
lördagen blev det uppsala för julbord och show, och det var riktigt bra må ja säga. otroligt bra uppträdanden och godmat och dricka. men uppsala är ändå inte min grej, de kännns som man är hur långt borta som helst och bara fel. undra varför? man är väl så hemmakär i gävle nuförtiden :) men absolut en heltrevlig ikväll med härligt sällskap. när vi kom hem från uppsala blev det efterfest här med lips med vännerna här. slutade med att john somna på vår soffa och jag väckte honom lagom till vi skulle iväg och kika på innebandyn, som grabbarna tog hem. härligt!

nu ska jag och älskling göra mat, sen ner till julmarknaden här i city, hihi.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Här sitter jag med en liten bölning bakom ögonlocken. puss på dig!

2009-12-06 @ 16:13:36
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0