9/12

godkväll!

dagen idag knallade på fint. var på jobbet några timmar och lärde mig lite smått och gott. det som är krångligast i början är kassan, men den var inte alltför svår egentligen. gäller bara att komma in i det.
så imorgon blir jag helt ensam mellan 10-18 men det borde jag väl klara av.. lite nervör är jag. men de är ju jag åt allting jag ska göra. jaja, de visar sig hur det går! :)
imorgon får jag även ta bilen, så tänkte ställa den hos elin i skutskär slipper jag krånlga med plats inne istan, går bussar så bra därifrån med. och så hinner vi med en morgonkaffe innen jag åker vidare, bra start på dagen liksom :) sen om jag orkar och får tid så blir det att färga håret, lite utväxt ska bort. men det visar sig. kommer hem rätt sent.

jag känner mig riktigt trött ikväll. täningen tog bra, de var så förbaskat roligt. fotboll är verkligen kul igen, kanoners! idag kunde jag skjuta lite med, stort steg med min fot. men får se hur den mår de närmaste dagarna. men jag vill inte veta hur mina ben kommer må. ordet träningsverk passar in bra imorgon och på fredag. men de är nice.

nej, min mage vill ha kvällsfika nu. sen ska jag försöka sova, eller ja... får somna själv ikväll, vet hur de går. åt skogen. sen längtar jag lite hem också.. men hinner ju aldrig åka hem. men på lördag kommer alla hit, mys!

 jag vill ha helg.

Kommentarer
Postat av: Alicia

jag vill också ha helg sötan :) FALLNA LÖV

2009-12-09 @ 23:27:04
URL: http://thesurface.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh va kul med nya jobbet :)

2009-12-10 @ 21:02:38
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0