8/12

idag är det mickis dag! åkte in med henne till stan för att hon skulle köra upp, och dra åt skogen så bra det gick. nu har hon äntligen fått sitt jäkla körkort! grattis ännu engång min älskade vän <3

sen har jag haft en liten turkväll..
imorgon skall jag nämligen in till gävle och jobba och lära mig lite i en butik som säljer barnkläder. emils jobbarkompis fru startade upp det i sommras och behöver förmodligen lite extra hjälp ibland. så torsdag och fredag blir det jobb 10-18 som det ser ut nu. hoppas det går bra och att de fortsätter bra :) äntligen har jag användning av att jag gick handels. känns som en liten lättnad i kroppen. slipper man tjat av folk hur man har tänkt sig göra om dagarna!! känn på den ni. hah! lite irriterad ibland bara.


jaja, nu har jag inte tid. måste duscha och sen sova. jobbigtläge att somna med blötthår, men såvärt tanke på morgondagen :) och vill inte se ut som en litet smutsigt troll imorgon direkt.


wisch me good luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0