3/12

imorse skulle jag ta sovmorgon men vaknade halv tio, jag blev mer än besviken. men bara gilla läget och kliva upp tänkte jag..
svärmor kom över vid förmiddagen också, prata lite och inväntade elin och pojkarna.
sen blev det lite lunch och sen bakning. as goda chokladrutor! jag kunde göra allt själv, ( men då behöver ni inte veta att det var lätt) men iallafall, dem blev goda. nu har jag frysit in alla och ska invänta släkten nästa lördag. om jag klara mig. jag menar, jag kan ju få ta någon ibland iallafall. tss..

nu på kvällskvisten har emil äntligen dragit el eller vad de heter, fixat ett uttag iallafall. så nu vi fick upp de fina små glaskulorna i fönstrerna påväg upp till övervåningen, det blev så mysigt. men har bilderna på telefon och min kära lillebror har den där överföra grejjen hemma. borde köpa mig en egen, någondag.
vi har även hunnit med oss en liten promenad, kände att jag var tvungen att få luft. har mått lite bättre idag än igår. igårkväll mådde jag som värst tror jag. men lite sömn gör nog rätt mycket. tur det.
ska försöka somna tidigt ikväll, så jag orkar med morgondagen.

jaja, nu ska jag återgå till att titta på emil som nördar tv spel, de är på engelska så jag fattar alltså ingenting. sen ska han iväg på träning, kul att träffa han någon timme idag.. pruttunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0