30/12

nu har jag och älskling kommit hem från fjälls.
alltid lika tråkigt att veta att man har en lång bilresa hemåt bara. menmen, bilresan gick bra och alltid lika mysigt där uppe. i februari åker vi upp till emils stuga med lite kompisar, det blir galet! :)
nu har vi kommit hem till mammsen och pappsen, för imorgon ska vi åka skridskor här som vi gör varje år. men jag får stå över för min hosta, förkylningsastma blir alltid värre till vintern, självklart nu när det är så mycket som händer. förjävla drygt är det, hostar till man nästan spyr, fintee. eller inte!
men jag super i mig hostis medecin, alvedon och lite godis. skiter i hur jag mår imorgon, för morgondagen kommer bli så sjukt bra känner jag på mig! fira in det nya året med i stortsätt alla sina härliga vänner. helt fantastiskt! :) mums!

och inatt drömde jag en sån härlig dröm om min älskade natalie. vi brudar i klassen härjade runt och dansade. natalie och jag stod med varandra helatiden, gick efter varandra hela tiden. hon log så glatt och jag hörde hennes skratt, vi kramades och ja.. jag älskar att drömma om henne, det känns som att det är verkligheten. men när jag  vaknar upp och inser att det bara vara en dröm och att jag aldrig mer kommer kunna busa med henne igen som förr gör så förbaskat ont i mig. jag saknar henne så himla mycket och jag vill uppleva nya fina minnen med min finaste. men här sitter jag hemma och aldrig mer kommer få träffa henne. fast.. en vacker dag, vet jag att jag kommer få se henne igen. berätta allt skvaller vi hört som vi alltid gjorde, försöka laga mat tillsammans, äta kladdkaka, gå på promenader och skratta tills vi inte får någon luft. en dag, kommer jag få uppleva det igen, det är min önskan.

fast min största önskan är att du fanns här med oss, att jag fick höra ditt underbara skratt och se ditt vackra leénde. du är alltid den finaste smulis som jag någonsin haft. minnerna med dig är det finaste och betydelsefullaste jag har. natalie är den finaste ängel, som finns över oss!
humle&dumle <3





Kommentarer
Postat av: Carro

<3 <3

2010-01-03 @ 14:11:07
URL: http://carroja.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Tack för din kommentar, Mia. Varje dag utan henne tar oss närmare den dag vi får se henne igen.<3

2010-01-03 @ 23:17:29
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0