26/12

som sagt åkte vi upp till fjällen på juldagens morgonen :)
resan gick finfint, lugnt med trafik också.
kom upp till elin och pelle stuga i loftsdalen vid halv tolv tiden ungefär. svärmor och svärfar var också här då. åt julmat och sen hade vi mera julklapps utdelning. hel-nöjd med att jag fått denna jul. mys!
kvällen slutade med spelet " lika par leka bäst" kul hade vi, haha. blev sent innan vi somna, hann såklart med lite lips också.
den här dagen har vi myst inne i stugan hela dagen, var ner till byn en sväng och handlade lite.

imorgon bär det av till funäsdalen där emil har stuga :) så blir där i tre nätter innan vi far hem igen.
det är bara för underbart att komma iväg. och mer underbart att jag och emil tittar på utomlandsresor till nästa år :) jag har ett sparkonto till resa, är uppe i 10 500 kr nu. får se när det blir dags! spännande :)

men nu ska jag och elin börja med pizza!!
sen ska vi fortsätta hade braaaa-7.

går ju aldrig att ladda upp bilder, blir fan irriterad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0