22/12 pitt-arne

jag skulle kunna riva sönder allting omkring mig och kötta allt, precis allt. jävla dålig start på morgonen. ÅH!!

för det första har jag chans att sova hur länge som helst för att jobbet börjar 13. men jag vaknar halv nio, HALV NIO.  piss less. och jag vaknar för att det är så jävla kallt här hemma. olje brännarn vill inte funka för oss, och de är ju jäkligt bra när det är minus 75 grader ute. så vi måste försöka elda hela tiden, och hur lätt är de när båda har jobbat senaste tiden? och imorse, bara för att ja är flottig i skallen och måste duscha så går de inte att elda heller. jag har fasiken lyckas så många gånger förr, och mitt tålamod var kort som en stubin så pannrummet kan dra åt skogen!! ringer emil och är arg, fy så arg ja var eller är. han den stakarn får höra allt hur arg jag är och ja.. när jag blir arg då blir jag det. sen ringer svärfar nyss och fråga om ja är nere och eldar med ironisk röst. emil hade ringt och varnat, haha. men han sa att han hade ringt efter en rörmokare nu som skulle komma, GULD!! för lilla svärfar är uppe i deras stuga i funäs och har det gött och kan inte hjälpa lilla mig.

nej men annars då? kanske låter som att de är en fisgrej, men inte för mig! svinkallt, flottigt hår är inte kul. och hur skall denna dag kunna gå bra nu då?! lär ju skrämma barnen idag, ingen ska vara på mig idag! då blire nog ett pannskott.. grr.

nej, nu måste jag försöka tagga ner, ville skriva av mig. men inte känns de bättre!
men ni kan ju få se bilder hur emils nya bil ser ut som har kommit. riktigt snygg, och skit härlig att köra. vi har kört hela 5 mil med den, yeah! x)
den är även leasad, vilket betyder att de går som en företagsbil och slipper låååån. guld :)

nu är det inte just denna bil på bilden, men den ser likadan ut typ! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0