2/12

måste bara påpeka att imorse kollade jag på julkalender.. svårt att bedöma på 15 min, men skulle jag vart liten skulle jag faktsikt vara lite rädd. hon på barnverket är ju bara läskigt! nej fy.. tackar vet jag förr i tiden! okej, nu lät de som att jag var hundra år gammal, men ni hajjar grejjen.

här var det täppt i näsan, hostigt, fryssen och ja allt.. ingenting har förändras sen sist. tycker det blir värre och värre. förbaskat drygt. var liksom tvungen att stå över min träning idag, hur värdelöst kändes inte det? fy bubblan.. vill ju må bra. är de så mycket begärt menar jag? fiskorv.

ja, idag var det ännu endag med jobb! och imorgon blir det (förhoppningsvist) ledigt om jag får säga så fast de är dumt, det behöver jag faktiskt. är så himla jobbigt när man mår kasst. men sen på fredag är det bara påt igen! jobb mellan halv tio och 18! blir alltså stängning, men förhoppnigsvis kanske barnen blir hämtade tidigare. håller tummarna. fått ihop några antal veckor nu, klockrent! bra start på denna månad med, vet man att de redan blir en slant i januari, positiva mia! men en peng varje månad gör så mycket, därför blir december lönen asbra. går åt en massa denna månad sattee. finte.

imorgon kommer iallafall elin och små pojkarna hit! vi skall baka lite gott till kalaset mitt. mammsen hade vart gullig och bakat en massa lussebullar, jag älskar lussisar. mysilimys. hon gör alltid massa sånna till min dag. min bästa mamma. jag vill nog hem snart känner jag.. lillmia är ju alltid lillmia :)
men får iallafall hoppas ja inte ligger deckad imorgon när elin kommer och att jag inte smittar mina små prinsar. men det ska nog gå bra!

nej, men annars då? tycker synd om mig själv för ligger här i soffan och mår dåligt.. iblande är det inte lätt må ni tro. nu ska jag ta nässpray sen krypa ner under filten och göra mig beredd för att somna, men först ringa mitt hjärta.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det börjar närma sig, 9 dagar ! godis, tårta och presenter är bra fint så det får vi vara tacksamma över :)

2009-12-03 @ 16:07:27
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0