21/12 naglaaar

sitter hos maria med michaela, har fixat mina naglar igen. denna gång blev det vanlig fransk manikyr och en silverhjärta på ringfingret. men jag tycker mycket om det rosa glittriga som jag hade sist.. men det kommer fler gånger ;) vi har precis fikat en massa gott och kollar på sunes jul, GULD! hahaha. söt film. men en sak har vi kommit fram till, hur kan det vart en julkalender för barn? de svär mycket.. och ja, haha. fattar man allt egentligen? knappt att jag gör det nu, men jag är ju som sagt som jag är också.

imorgon blir det också jobb, som det blev idag. fintee! lönebeskedet var mer än bra. ska nog lägga undan rätt mycket, spara är faktiskt bra. och jag kan ju iallafall försöka :)
efter jobbet imorgon ska jag åka till min älsklingsmormor! även kusin fredrik är där, han har jag inte träffat på två år.. två år?! hur länge som helst. har nog endel tokigheter att prata om! :)
sen hinna hem till mammsen och pappsen, idag gjorde pappa köttebullar och de är han kung på! sen hade mamma gjort lite gottigheter till julafton, mums!

nu ska jag återgå till att nörda vidare!




Kommentarer
Postat av: jennifer

ja, är det nåt jag hatar så är det ju äckel. så vaför inte ta ut sina aggressioner på dem? :D

2009-12-21 @ 23:28:18
URL: http://inteheltfrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0