20/12

gårdagens bravader var guld! :)

eckerö+julbord och häng i baren. väldigt gungit var det.. på ditvägen när vi åt var det sjukt jobbigt, gungeligung. hemvägen märkte jag inte lika mycket. för då satt vi i baren, mohihi.

sen blev det grupptryck ;) så hamnade på heartbreak med snygga brudar. sen nattbussen hem efter donken i magen, sen på efterfest här på hemorten sen somna efter fyra och upp tolv. gick iväg till svärmor och svärfar, blåste även lite på skojskull på alkoholmätaren och fick 0,2. oops. fast det var mitt på dagen. läskigt. tur jag håller mig inne nu! men börjar man 12 på dagen och slutar vid halv fyra på morgonen kan det gå så. fast jag kände mig pigg hela tiden. knas.

nu har emil åka på match, jag ligger här ensam på soffan och nästan somnar snart. men ska äta lite pizza nu och kanske ta mig en stödvila sen. slå in julklappar ska jag med göra.

återkommer med bilder sen, är för trött nu.
heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0