18/12 min lillebror

idag är en bra dag! :)
började morgonen med att elda ( jag är riktigt grym nu ) är lite manlighet över mig ibland må ni tro.
nu är min lillebror påväg till mig, vi ska spela tv-spel och grejja tills emil slutat jobba, då vi ska fara in till stan och julhandla! mysigt och roligt. bara för att jag är en snäll syster skall jag bjuda lillen på mat också. hihi.

jag hade tänkt tagit mig en springrunda idag faktiskt, men brorsan kommer tidigare än tänkt. så typiskt ;) men de är inte hela världen. finns flera dagar och jag tar mig en liten promenad i det härliga vädret när jag möter honom vid bussen.

men nu måste jag få i mig lite frukost, råkade fastna vid denna data igen. ovanligt? nej :)
och så måste jag lägga i mer ved i pannan, fintee. och vet ni, vi har de jätte kallt här nu, oljebrännaren har pajat, och de innebär att de blir kallt om man inte eldar konstant och de går inte när båda har jobbat i veckan, men det skall lagas inom snarast, annars blir jag förkyld om inte mer!




lillebror <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa

ja, vi hade en otrolig tur som fick ha varandra. hon är med oss varje dag, det bara vet jag. <3

2009-12-18 @ 19:50:23
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0