15/12 bra & dåligt

julmys, det är massa snö.
när jag slutade jobba inne i stan idag så var det lite mörkt, snön fall ner fint, det glittrade mysigt överallt och alla julbelysningar gjorde susen. vilken mysig känsla! :)

meeen.. lite klagomål också.
när man ska iväg med bilen på morgonen och måste sopa av bilhelvete och pulsa i sju meter snö med vanliga skor är ingen hitt.. att göra världens vurpa när man går ensam och är massa folk bredvid är inte heller någon hitt må ja säga. och sen var man tydligen tvungen att sopa av bilhelvete igen och pulsa med sina små skor. ååh varför har jag tagit körkort, hahaha. ja de är jobbigt med snö då!!
men annars är det bra fint :p

men nu har älskling åkt på träning, och nu inväntar jag wänge som ska komma över och ha en myskväll med mig. dricka varm oboy och prata massa inför allt kommande. kanoners! :)

och jag tänker på natalie så himla mycket, vilket jag gör flera gånger varjedag och det gör så ont att försöka inse. det går bara inte..
hon kommer alltid vara våran smulis.


nyår 07/08 <3


Kommentarer
Postat av: Carro

sötnosen vår<3



jag vet. sjuukt läskigt! speciellt när man kanar.. :O men vi fixar det va fan



1. vi har inte haft körkort länge

2. vår första snö med körkort klart man får vara rädd då :)

2009-12-15 @ 21:09:58
URL: http://carroja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0