14/12

en dag som denna har vart bra.
började dagen med att elin ringde och skicka upp mig ur sängen vid nio, gjorde henne sällskap medans hon jobba vid affärn. så vi fika och prata en massa som alltid :)
sen kom carro över på en kaffe, pratade lite om helgens bravader såklart. finte.
sen kom emil hem från jobbet, jag gjorde mys-middag såhär på en måndag, men ibland har man sånna med! sen tog vi oss en promenad till konsum, postade 12 st julkort :) det var julkänsla. hoppas släkten blir glad och även några andra filurer. när vi kom hem tog vi på julmusik, fram med glöggen och slog in lite julklappisar, eller som jag brukar säga "paketa in" men då skrattar min svägerska elin.. jag trodde de hette så! ;) hahha. nu har vi paketat in alla iallafall. emil var ju fan bättre än mig, haha. men ja kämpa!!
tiden gick och han åkte och jobba igen.. och jag åkte iväg på ledarmötet med gymnastiken. så blev fika och lite planering inför våren. när vi skulle åka hem var det vitt ute, härligt!

nu ska jag snart knalla upp till sängen, imorgon väntas de jobb inne istan!
så börjar dagen med en kaffe hos elin igen, finteee.

innan jag säger nattinuffsan så kommer lite kärlek till mina tre smådjur jag fick i lördags!



på bild; elin eriksson, malin hägglund och alicia karlsson! :D


vi tre dina vänner är,
och vi vill alltid vara dig nära.
men när vi inte kan vara där,
så får du pussa och krama på dom hära!
pussar från läbybrudarna!

blir man glad eller blir man :)


Kommentarer
Postat av: Alicia

haha, måste vara det snyggaste kortet på läbybrudarna någonsin ;) kul att du blev glad gumman! <3

2009-12-15 @ 00:04:14
URL: http://thesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0