13/12

åh vad jag hade en underbar födelsedag igår! :)
först kom min bästa familj och släkt, även emils familj. gjorde två egna tårtor, japp ni hörde rätt att jag gjorde tårtor och nu är båda slut. bra där! och dom blev goda med! (!!) haha!
sen när alla åkte hem städa jag undan lite, sen vid 18 tiden börjar mina snygga brudar ramla in. började sitta i köket och fika, hade fixat långbord. alltid lika kul! tiden gick, sen blev det sjunga för fulla muggar, och självklart fuck the dealer, lite buss åkning på det ;) farliga spel, eller vad säger du alicia? ;)
senare på kvällen kom alla grabbar hit med, så de blev riktigt lyckat. trots att vi var så många var det ingen som svina, då blir man nöjd! :)
natten blev sen innan man hoppade i säng,
men en helkanon underbart härlig dag med fina present så är man glad idag.
jag har verkligen underbara människor runt omkring mig! puss på det!

nu har vi städat undan allt med, var riktigt stökigt. men det gjorde inte ett skit för jag hade så kul igår. nu har emil åkt på match, hahaha jobbigt. jag ska dra på mig lite smink, sen vidare hem till svärmor där elin pelle och pojkarna befinner sig. ska äta god mat där, fan vad jag ska äta! sen resten av dagen kommer bli så lugn.

sen har jag ett ord att tillägga; chicken dance ;)



Kommentarer
Postat av: Alicia

Haha, livsfarligt att åka buss hos dig! Inte konstigt att man blev lite åksjuk ;) Haha! Chicken dance, helt klart bäst! Kommer garva och tänka på dig varje gång jag hör den, haha!



Tack igen för igår gumman! Så kul att se dig igen :)

2009-12-13 @ 19:32:11
URL: http://thesurface.blogg.se/
Postat av: martin

visst sakna du din älskade lillebror denna dag? ;)

2009-12-13 @ 21:00:24
Postat av: mia

absolut bror ;)

2009-12-14 @ 21:49:43
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: mia

absolut bror ;)

2009-12-14 @ 21:49:46
URL: http://miawestin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Nejmen, har du fyllt år? :D grattis i efterskott! :)

2009-12-15 @ 13:37:05
URL: http://linneawestby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0