1/12

idag är det första december som vilket innebär att jag fick min chokladkalender idag av min mormor, lyckligt lottad som har henne, hihi! hon kommer över på en fika för ett tag sen. 5 dagar till julbord+show i uppsala med emils företag. 12 dagar till min födelsedag. 19 dagar till vi drar med en egen buss och härjar på eckerö även med julbord. 24 dagar till julafton. 25 dagar till jag och hjärtat åker upp till fjälls till stugan. 31 dagar till nyårsfesten hos wängelins. det kommer bli en underbar månad, jag bara älskar den! <3

idag blev det som sagt en långdagsjobb, bra det. men det kändes jobbigt för kroppen. helt slut nu. hostar som en tok och min näsa är mer än täppt. men jag har fyra nässpray här hemma, så borde väl klara mig?
imorgon blir det också jobb, hur jag kommer orka det tar vi då. jag ska kämpa mig igenom dagen.. jag känner mig verkligen helt klen i kroppen just nu. får bli en lång och skön dusch nu, sen ska jag bädda ner mig i soffan för resten av kvällen. ska nog äta lite glass, de sa emil att jag fick. hihi. det får man faktiskt när man mår dåligt :)
jag måste försöka få mig pigg till fredag, då det blir idolmys med caroline "lillen" fridsjö ;) som jag har längtat. det kommer bli awesome. mys!



dagens ord;  buhuu...


Kommentarer
Postat av: Sanna.

smart av mormor att ge dig den samma dag, som man ska öppna den. Själv har jag redan ätit upp den, för jag fick den för tidigt... blev ju så frestande till slut!

2009-12-01 @ 22:10:42
URL: http://petterssonsanna.blogspot.com
Postat av: fridsjö

idolmys på fredag blir great, lika great blir båten den 19 :) fan så kul . <3

2009-12-02 @ 14:37:30
Postat av: nathalie

gud va alla snorar ! det vill aldrig ge sig ... krya påle ! :)

2009-12-02 @ 22:36:50
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0