10/12

dagen har rullat på fint. gick bra att jobba, men var riktigt lungt idag. men så är det ibland också. många som kommer in säger själv att de inte visste om oss i stort sätt. men det blir nog bättre med tiden (: så imorgon blir det jobb halva dagen, sen när älskling slutat jobba ska vi gå på stan! mys. sen på kvällen ska jag hinna med två tårter och städa och idolfinal? jag vet inte riktigt hur jag kommer hinna allt, men det ska jag nog ordna till. och de här med tårta blir riktigt spännande. det kan alltså sluta hur som helst heltenkelt. lika brare.
sen har ja ett problem till, mina pengar är typ slut med har julklappar kvar? men syster är skyldig mig lite, sen får ja en helt okej lön med. så det borde ordna upp sig de där.
men min lilla julkänsla har försvunnit nu.. jag som hade en! men jag får jobba på det igen. på lördag får jag mammas lussebullar, de är känsla!! hihi :)

nej, jag är så himla trött så jag ska göra mig klar för natten och hoppas emil kommer hem från träningen snart. hinner ju aldrig krama på han..
imorgon börjar jag morgonen med en kaffe hos elin igen, härligt!
skönt att kunna ta bilen, wie.

godnatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0