en dag avklarad!

inatt var det så otroligt svårt att somna med mitt ben. liksom hur kan man somna på rygg när man ligger helt raklång och benet upp i högläge? det går inte för fem öre! jag som är som en helikopter innan jag somnar! efter mycket om och men på natten försökte jag lägga mig på sidan med en kudde mellan benen som gjorde att jag inte belastade benet. det gick bättre och kunde tillslut somna mitt i natten. vaknade tidigt och kunde inte somna om! men det är lugnt, är ju bara så till den 7 september! åh :(
jaja..

jag, emil och micke åkte till emils sjöbod och kollade läget lite idag. tänkte dra ihop oss ett gäng imorgon och åka dit :) sola,bada, grilla och mysa. eller ah, jag måste ju hoppa över badandet. får hälla en hink över mitt ansikte eller nåt. men jag kan inte sitta hemma och deppa heller.. får hoppa mig fram sakta och säkert!
men det blir säkert super mysigt iallafall!

vi har även hunnit vart in till biltema, jag stod framme vid kassan och inväntade emil typ. han behövde ett nytt batteri till sin bil, den vägrar starta utan hjälp. så vi drog oss en plus meny på donken på vägen hem! ( bara för att få två söta glas såklart ) satt iallafall fint må ni tro! var såklart tvugna att ta en drive in och köra raka spåret hem, bilen fick ju inte slå av. satt och mata emil, men det gick de å!

nej nu ska jag väl förflytta mig till sängen och kika lite film..
inte så mycket annat att välja på!





                                                       jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag menart! Men de är ju nu Emil ska visa hur mycket han älskar dig ;) hihi. Att han slavar för dig när du är skadad. Hihi precis, vem har sagt att man måste duscha?:p Naturligt är väl lite inne ? ;) haha. Ska hålla tummarna för att de läker bra och snabbt !!

2009-08-04 @ 20:07:07
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0