ute i slada vid sjöboden again!

idag blev det ut till slada ännu engång! jag emil och moa (:
när vi kom dit hann vi vara ute på bryggan i endast 10 minuter och sen började det verkligen att spöregna? förstår inte hur vädret kan vara så knasigt! men sen kom solen framigen! då stekte vi på med mitt lilla fina ben! grillade korv och hade det mys!
när vi kom hem tittade vi på våran träning och sen juniorernas match och snart ska vi väl iväg till de andra igen. men egentligen är jag trött och har ont.. men vill inte sitta ensam heller känner jag.

imorgon blir det kanonväder, så ja och några brudar åker till sjöboden igen och myser heladagen och kvällen/natten! kommer bli kalas mys! även mickis kommer och leker med mig imorgon :D det är bra! hon och jag har alltid kul och busar. men jag sa åt henne att vi inte kunde leka jaga... men vi kan leka prata järnet hela kvällen! tro mig, vi är grymma på det!

nog om det, nu ska jag väl göra något!

jag vill träna fotboll....
nu nu nu nu!

Kommentarer
Postat av: Therese

Har du sjöbod i slada? :) Vi har stuga där!

2009-08-11 @ 21:45:42
URL: http://thereseityskland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0