systrarnas dag!

idag har jag haft fulltupp hela dagen med systeryster!
jag och syster lånade mormors bil och drog oss en liten runda till valbo, där det blev lite shopping! syster fick med sig hem två jeans, en tröja och t-shirt och ett vanligt under linne, och lilla jag fick med mig hem ännu en till tröja ( oops), t-shirt, top/tunika, och ett under linne! även lite puder, puderborste och ögonskugga. åh vad jag verkligen älskar att shoppa!! man blir så glad och glad :)
men jag hittade snygga leggings och jeans med. men såklart kunde jag inte prova dom med mitt ben. så jag vet vad ja ska köpa när gipset är borta. hihi! iallafall leggingsen jag hitta, åh!
blev även bjuden på mat av syster, hon är för go! och att hoppa runt på kryckor en hel dag i valbo och även ikea var ju en liten utmaning. men jag såg alla kläder framför mig så då gick det fint, hah! men mina händer och armar är trötta nu, och orkar inte egentligen skriva. men vad gör man inte! tss.

hahaha, åh juste! igår kväll hade vi världens skrattanfall här hemma! kan börja asgarva bara jag tänker på det. men vad som hände och varför vi skrattar håller vi oss för lilla familjen, men min syster gjorde det hela :D hahah, vilken kväll! och fort ja kolla på pappa garva vi ihjäl oss nästan. ah, det var så kul! galeen.

och jag mitt klantarsel skulle bara kollade lite på design, och råka trycka fel och råkade spara den här!! så min gamla är försvunnen :( buuhuu. så jag måste försöka komma på en idé hur min design ska se ut.. har ingen fantasi!

nej jag avslutar det här inlägget med en otroligt vacker och seriös bild på syster och mig! eller ah, jag behöver ju inte vara helt seriöst jämt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0