sweet

det har verkligen vart fel på mitt huvud denhär veckan. ont i huvudet till och från hela tiden, så himla drygt! får ju spatt snart om de inte slutar.. jaja!

igår kväll blev de krogen för emil och jag var uppe hos carro med millan. vi kikade film och såklart kommer ja itne ihåg vad den heter, men den var riktigt kul! haha! vi hade det mys. blev en rätt tidig kväll, skönt de också. och vaknade på natten att emil kom hem och krama mig. gullnos!
blev en mysmorgon och vi kom inte upp fören halvtolv, bra skönt. sen tog vi oss en god frukost och åkte till huset och måla lite, och nu är han fortfarande där och skulle grejja något men, nu kom han precis genom dörren hem hit, komsikt :p menmen.
snart ska vi göra strips och korv, eller ja. jag tänkte faktiskt försöka fixa maten själv. men alla vet hur de kan sluta, och vill ju gärna ha mat.. han kan ju stå bredvid mig. jag lär ändå vara sämst i köket, hur ska mitt liv gå egentligen? :D vanliga enkla maträtter är svårta för mig, bra där.

sen ikväll blir det en till myskväll!
blir film och mysprat med kajsa agnes och moa som kommer hit. brabrabra :)
sen imorgon ska ja kika på laget, vi möter månkarbo. hoppas de går bra trots våra äckliga skador :/ bara köra på ändå.

nej, nu ska ja hjälpa emil hänga lite tvätt! ( de är ja lite lite bra på iallafall ) de tar sig!
du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0