sooool

nu har jag klarat av en duschning med mitt fina gips ben! emil satt på en stor svart påse och tejpade på! satt i hans sitt badkar/dusch och det funkade fint. fick lite ont i låret för det var jobbigt att ha benet på en liten pall, tss..
men nu är jag ren och fin och luktar gott! (förutom mitt äckliga ben) men de får ju en riktig dusch den 7 september! hur äckligt och otrevligt låter inte de egentligen? buu. det som är lite positivt är att jag bara har ett ben att raka, hihi!

igår åkte vi som sagt ut till emils sjöbod i slada (: riktigt mysigt där ute. vi var väl runt 14 st på kvällen där ett tag, men några åkte hemåt. vi blev 10 som sov kvar. en helmysig kväll/natt. sitta ute på bryggan i mörkret med massa ljus och sola på dagen. helt underbart :) fast det skulle kunna vara bättre om jag fick bada och kunna sola baksidan. blir ett litet problem med benet.. men att sola ryggen får jag ha som projekt till nästa år eller nåt! ;p

nu åkte emil till träningen och får se om vi åker ut dit ikväll igen. ska ju bli bra väder!
får se vilka de blir denna gång som hänger på (:

mysdagar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja precis.. De är sista veckan som är upp till bevis. De är ju fortfarande lite nymodigt. :p Nja, räcker väl med en snabb dusch varannan vecka ungefär? ;p Ojdå, men snart får du nog in den rätta tekniken i duschen också :) De är ju trots allt bara 5 veckor, en kompis till mig hade ett ofungerande ben i över 6 månader. Så du hade ju ändå tur i oturen på sätt och vis :)

2009-08-06 @ 21:25:27
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0