smärta

inte alls hunnit skriva mycket nu! men har inte riktigt tid att bara sitta vid datorn :)
haft två mysiga nätter i stugan med emil! vi tog även med oss vattenskotern ut! lillebror blev glad! och dum som jag är glömde jag hans två paket kvar hos emil. men får komma hem om någondag!
igår var det seriepremiär för hösten! vinst med 3-2 efter att halva startelvan är skadade, jag hann spela i 20 min innan jag fick bäras av. helvete vad jag blir less, sjukt ont i foten/benet och att gå på kryckor är det jobbigaste som finns förmodligen. men ska vara riktigt envis och försöka låta bli dom om någondag... orkar inte.
och att ta mig in till sjukhuset är det sista jag gör.

jaja, snart ska jag försöka ta mig ner till djupön där det blir grillning. men maria får hämta upp mig, snällt!
och ikväll skulle det bli lite party med brudarna, men för min del blir det väl soffan och ett glas läsk.

nog om det, bilder från semestern kommer nog sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0