skadade?

när jag ändå är på g kan jag skiva ett till inlägg idag!

jo vi åkte till huset efter middagen idag och jag förstatte slipa och måla fönsterna, börjar bli haj på de där nu ja. emil och svärfar slipade vardagsrums golvet och vilken skillnad de blir! wiee :)
medans fönstrerna skulle torka så kollade jag på våran träningen, för bor ju granne med fotbollsplanen typ hihi.
och då hade mickis brytit armen på matchen och har nu gips också.
alltså det är helt sjukt, hur många kan bli skadade i ett lag egentligen? vi har fyra som inte kommer tillbaka i höst, typ 3-4 stycken eller om de är mer ;/ som är halv skadade och kommer förmodligen tillbaka inom kort. de här har väl aldrig hänt, och jag har aldrig vart med om det. men vi får ta nya friska tag till nästa år! men ända så skumt att de blir såhär..
om man jämför vilka de var som spelade i våras..

och imorgon kommer syster hem :D åh vad jag saknar henne! hon bor alldeles för långt ifrån..


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja och de gillas.. här finns alltid något att läsa ni. hihi :) och vetu? jag blev jätte glad när jag såg att de var 3 kommentarer :P haha

2009-08-24 @ 22:27:59
URL: http://alxandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0